Sunday, April 3, 2011

April 2011

Hah..semalam paper terakhir aku. Aku dah habis belajar. Tunggu result je...Macam sekejap pula belajar. Padahal 4 tahun..dari Okt 2007 hinggalah April 2011. Tetiba rasa masa mcm kosong je. Lepas ni x ada buat assginment..x terkejar2 nak baca buku. Rindu pula waktu-waktu tersebut.

Aku dah ada senarai utk dibuat lepas habis belajar. Untuk sekolah, ada jawatan baru. Jd s/u kurikulum. Walaupun belum ada pengumuman secara rasmi, tetapi aku dah diberitahu secara personal. Kemaskini fail kurikulum...sudah pasti kena buat. Selaku s/u peperiksaan..laporan ujian Mac aku belum print lagi. Jadual kerja PKSR 1 aku dah buat..tapi belum cetak juga. Utk website sekolah aku sebenarnya "blur" lagi utk buat bhgn aku. Aku cuma sempat buat jadual waktu ujian utk 2011 dan carta organisasi kurikulum je..itupun memang dah ada dalam fail. Dah masuk dlm prog dreamweaver..x taulah betul ke tidak. Wanie edit la mana-mana x betul...

Utk habis masa di rumah..rasanya nak belajar menjahit..hehehe..nak belajar jahit langsir. Mana tau boleh buat income sampingan...